# MASTER OF FREELANCING

Master of Freelancing je intenziven enodnevni izobraževalni program za vse, ki bi se radi podali na samostojno podjetniško pot kot freelancerji in pogodbeniki oziroma zunanji izvajalci. Na enodnevnem intenzivnem dogodku se udeleženci seznanijo z vsemi ključnimi področji, ki jih mora obvladati freelancer za uspešno dolgoročno vodenje posla.

Področja, ki jih pokriva enodnevni izobraževalni program so:

  • Samostojna podjetniška pot in organizacija samega sebe
  • Marketing, prodaja in pridobivanje prvih strank
  • Administrativni, pravni, računovodski in finančni vidiki poslovanja
  • Spletna orodja za freelancerje

      + Okrogla miza z uspešnimi freelancerji

Na intenzivnem izobraževalnem programu udeleženci pridobijo vsa praktična znanja, od tega kako dodobra razviti svoje kompetence, pridobivati stranke, pripraviti ponudbo, se pogajati, izbrati računovodski servis, izterjati neplačila, se uspešno mrežiti in še marsikaj!

Podrobna predstavitev štirih sklopov programskih vsebin:

 

1. Samostojna podjetniška pot in samo-organizacija

Prvi sklop vsebin zajema predvsem predstavitev življenjskega stila freelancerja ter kako organizirati sebe in okolje okoli sebe za uspešno delo in ustvarjanje. Vsebinski sklop pokriva naslednje vsebine:

  • Ključne razlike med zaposlitvijo, podjetništvom in delom po pogodbi
  • Prehod v pogodbeno delo: Smiselni koraki brez večjega tveganja
  • Organizacija delovnega prostora in pisarne
  • Delo v co-working (skupnih) prostorih
  • Soočenje z odlašanjem in uspešno upravljanje s časom
  • Organizacija poslovanja, ki najbolj ustreza želenemu življenjskemu stilu
  • Razvoj veščin in vseživljenjsko izobraževanje
  • Prednosti in slabosti tovrstnega dela, glavni izzivi in napačne predstave
  • Navade uspešnih freelancerjev in triki za ohranjanje motivacije
  • Tipični dan uspešnega freelancerja

2. Marketing in pridobivanje prvih strank

Drugi vsebinski sklop je namenjen gradnji osebne blagovne znamke, pridobivanju strank, pripravi in izvajanju marketinškega načrta ter tematikam, ki so povezane z upravljanjem odnosa s strankami. Modul je namenjen predvsem praktičnim orodjem, kako lahko freelancer pride do tistih strank, ki jim zagotovi čim večjo dodano vrednost, kar se odraža tudi v ceni storitve. Obravnavane vsebine v drugem sklopu so:

  • Pot do prve stranke in kaj storiti preden vložite odpoved
  • Ključna marketinška orodja freelancerja (vizitke, spletna predstavitev, ipd.)
  • Gradnja osebne blagovne znamke
  • Pridobivanje strank preko socialnih omrežjih
  • Pridobivanje strank na globalnih spletnih portalih (odesk, elance,…)
  • Pridobivanje strank preko agentov v tujini
  • Priporočila
  • Mreženje za freelancerje, ki vodi do novih poslov
  • Priprava ponudbe in prodajni nastop ali intervju
  • Določanje cene storitve in pogajanja
  • Upravljanje s pričakovanji stranke
  • Soočenje z bolj zahtevnimi strankami
  • Veščine javnega nastopanja ob predstavitvi izdelkov
  • Osebna predstavitvena mapa (portfolio)

3. Administrativni, pravni, računovodski in finančni vidiki poslovanja

Tretji vsebinski sklop je namenjen vsebinam, ki so freelancerjem običajno najmanj blizu, to je upravljanje s papirji, administracija, pravni vidik poslovanja ter številke. Kljub vsemu pa gre za izjemno pomemben vidik samostojnega podjetništva, ki ga mora obvladati vsak freelancer. Ta vsebinski sklop obrazloži kaj so tiste nujne in kritične zadeve, na katere mora biti freelancer pozoren in kako čim bolj minimizirati delo, ki ne prinaša koristi v poslovanju. Obravnavane teme so predvsem:

  • Pravne oblike poslovnih subjektov in katerega izbrati (d.o.o. ali s.p. ali kaj drugega?)
  • Upravljanje s papirji v podjetju
  • Osnove prava za pogodbenike
  • Priprava pogodb in zakaj so te potrebne
  • Izbira pravega računovodskega servisa
  • Osnove računovodstva in poslovnih financ za freelancerje
  • Davki in plačevanje davkov
  • Upravljanje z denarjem
  • Terjanje neplačnikov

4. Spletna orodja za freelancerje

Zadnji, četrti vsebinski sklop pokriva področje povečanja produktivnosti freelancerja in to s spletnimi orodji. Glede na to, da lahko običajno freelancer dela od kjer koli, kar je velika prednost, je uspešna organizacija virutalnega poslovanja izjemno pomembna. Predstavljena bodo naslednja orodja:

  • Virtualna pisarna
  • Projektni management: Basecamp in druga orodja
  • CRM: Highrise in druga orodja
  • Lista opravil: Google Tasks in druga orodja
  • Zapiski: Evernote in druga orodja
  • Vodenje računovodstva in financ: MinMax in druga orodja
  • Dokumenti v oblaku: Dropbox in druga orodja
  • Spletna predstavitev: Wordpress in druga orodja
  • Sprejemanje plačil: Paypal in druga orodja
  • Pošiljanje e-sporočil: Aweber in druga orodja

Enodnevni izobraževalni dogodek je zaključen z okroglo mizo, kot petim vsebinskim sklopom, kjer uspešni slovenski freelancerji delijo svoje znanje, izkušnje in priporočila za vašo samostojno pot!

Namen programa je pomagati talentiranim in ambicioznim posameznikom pri prvem koraku na samostojni poti in do samozaposlitve, prav tako pa nižanje stopnje brezposelnosti (predvsem med mladimi) s širjenjem znanja in spodbujanja proaktivnosti.

Napovedi dogodkov si oglejte v koledarju.

Ljubljana
Elvisa Basailović
01 620 34 01

Tehnološki park Ljubljana

Tehnološki park 19

1000 Ljubljana

Kamnik
Matjaž Jug
041 360 399

KIKštarter – Občina Kamnik

Fužine 9

1240 Kamnik

Nova Gorica
Mitja Mikuž
05 393 24 50

Primorski tehnološki park

Mednarodni prehod 6, Vrtojba

5290 Šempeter pri Gorici

Maribor
Urban Lapajne
02 229 42 78

Tovarna podjemov

Ulica škofa Maksimiljana Držečnika 6

2000 Maribor

Murska Sobota
Marjetka Jakob
02 530 82 36

Pomurski tehnološki park

Plese 9a

9000 Murska Sobota

Zagorje ob Savi
Dejan Zupanc
03 56 60 500

Regionalni center za razvoj d.o.o.

Podvine 36

1410 Zagorje ob Savi

Geek House pospeševalnik sofinancirajo: